آموزش سئو چيست و چرا سئو پردرآمدترين شغل اينترنتي دنياست؟

۲ بازديد ۰ نظر

آموزش سئو براي مديران سايت ها و شركت ها بيشك مهمترين و تاثيرگذارترين عامل پيشرفت است و براي فراگيري كامل آن بايد تلاش ويژه اي كرد، شايد براي همين است كه سئو سومين شغل پردرآمد ديجيتال ماركتينگ دنياست.

سئو فقط به معناي بهينه سازي سايت ها براي گوگل نبوده و شامل تمام موتورهاي جستجو مي شود اما در ايران استفاده از گوگل به مراتب بيشتر از ساير موتورهاي جستجوگر است پس بايد تمام تمركز ما بر روي نكات سئو سايت براي گوگل باشد.

شركت در دوره هاي حضوري و جامع آموزش سئو

دوره جامع آموزش سئو از مقدماتي تا فوق حرفه اي و به صورت حضوري برگزار مي شود. اين آموزش ها كه سرفصل هاي آن در صفحه مربوطه به صورت كامل ليست شده است، توسط امير قمصري تدريس شده و داراي هدايا و خدمات پشتيباني ارزشمند است.

سئو چيست

به زبان ساده سئو علمي است كه به وسيله آن وب سايت شما مي تواند در نتايج موتورهاي جستجوگر از جمله گوگل نمايان شده و افزايش ترافيك داشته باشد. اين علم شامل تكنيك هاي بسيار زياد و جذابي است كه نياز به تمرين فراوان و درنتيجه تسلط بر بهينه سازي سايت به صورت سئو داخلي و سئو خارجي دارد.

سايت شما با قرار گرفتن در رتبه هاي اول گوگل با افزايش بيش از 50 برابري فروش مواجه خواهد شد كه شايد باوركردني نباشد اما كساني كه تجربه كرده اند مي دانند قدرت سئو سايت حتي از اين هم بيشتر است.

آموزش سئو رايگان با استفاده از كتاب و فيلم آموزش سئو

در سايت نيوسئو آموزش سئو رايگان ارائه مي گردد تا افراد علاقه مند به اين عرصه بتوانند دانش خود را در زمينه سئو لحظه به لحظه بهبود بخشند و از آن در كسب و كار اينترنتي خود استفاده كنند. اين آموزش ها به چند حالت كتاب آموزش سئو، فيلم آموزش سئو و متون آموزش سئو ارائه شده است.

آموزش سئو يكي از مهم ترين بخش هاي موثر بر هر كسب و كار اينترنتي است كه بيشك با خواندن مقالات آموزش نيوسئو، مي توانيد سايت خود را به شرايط مطلوبي در نتايج SERP گوگل برسانيد و در نتيجه آن باعث افزايش بازديد، افزايش مشتري و در نهايت افزايش فروش خود شويد.

در اين مقالات سعي شده است كه مباحث براي دوستان مبتدي و كارشناسان حرفه اي دسته بندي شده باشد تا هركدام در كوتاه ترين زمان ممكن به بهترين نتيجه برسند.

الگوريتم هاي گوگل خيلي سريع بروزرساني مي شوند و بنابراين نياز است شما همواره به اطلاعات جديد سئو و بروزرساني هاي مداوم گوگل دسترسي داشته باشيد. نيوسئو به عنوان بروزترين مرجع سئو ايران همواره شما را از نكات جديد سئو مطلع خواهد كرد.

بنابراين پيشنهاد مي كنم حتما هر دو روز يك بار به سايت نيوسئو سر بزنيد تا از جديدترين اخبار و مقالات سئو مطلع شويد و از بروزرساني هاي احتمالي جا نمانيد! …

همواره يكي از مهم ترين سوالاتي كه از طريق صفحه آموزش سئو از تيم نيوسئو پرسيده شده است؛ اين بوده كه بهترين دوره سئو در ايران كدام دوره است؟ و بهترين مدرس سئو ايران كيست؟!!!

اولا كه من در كليپي كاملا اين مسائل را توضيح داده ام و ثانيا فراموش نكنيد كه بهترين را من و تيم نيوسئو مشخص نمي كنيم! شما مشخص مي كنيد. مثلا نيوسئو افتخار مي كند كه حدود 13.000 دانشجو دارد و اين تعداد از تمام دوره هاي آموزش سئو ايران (همه باهم) بيشتر است …

 

آموزش سئو و درك محتواي هميشه سبز براي توليدكنندگان محتوا و سئوكاران حرفه اي قطعا در اولويت اول است. متخصصان سئو بايد در نظر داشته باشند كه ساخت محتواي منحصر به فرد با رعايت كردن تمام موارد سئو محتوا اهميت بالايي دارد.

يعني اگر محتواي خوبي توليد كنيد اما آن را سئو نكنيد يا محتوايي را كپي كنيد و آن را سئو كنيد؛ هيچ ارزش خاصي نخواهد داشت.

حتي مديران و متخصصان ساير كسب و كارهاي اينترنتي نيز بايد در نظر داشته باشند كه اگر به دنبال محتوايي يونيك هستند؛ خودشان بايد دست به كار شوند چراكه قطعا هيچ كس بهتر از صاحبان كسب و كار توانايي توليد محتوا در زمينه فعاليت آنها را ندارد.

يك نكته مهم براي متخصصان و توليدكنندگان محتوا:

براساس تجربه سالها فعاليت امير قمصري در عرصه سئو، شما بايد همواره به دنبال مطالعه مقالات به روز در عرصه سئو سايت باشيد. نكات كليدي آموزش سئو كه در سايت هاي برتر دنيا پشت سرهم اعلام مي شوند، مي تواند وجه تمايز شما با رقبايتان باشد. البته پيشنهاد ديگر هم شركت در دوره هاي آموزش سئو سايت در ايران است به شرطي كه پس از دوره نكات جديد بازهم براي شما ارسال شود و اطلاعات سئو شما هميشه به روز باشد (درست مثل دوره جامع آموزش سئو نيوسئو كه بزرگترين دوره سئو ايران است)

سئو مي تواند دلهره آور باشد! مخصوصا براي صاحبان مشاغل كوچك و متخصصين جواني كه تازه كار هستند، اما:

يك خبر خوب: در سايت نيوسئو تعداد زيادي مقالات آموزش سئو به صورت رايگان وجود دارد كه يك تازه وارد در عرصه سئو را كاملا هوشيار كرده و نسبت به سئو آگاه مي كند.

مباني سئو سايت

قبل از اينكه به تكنيك هاي خاص و شگفت انگيز سئو سايت بپردازيم، اجازه بديد با مطالب بنيادي سئو در ابتدا آشنا بشيم.

سئو چيست؟

بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) فرآيندي براي بهبود رتبه سايت ها در نتايج جستجوي ارگانيك (يعني پولي نباشد) موتورهاي جستجوگري همچون گوگل است. يعني رتبه گرفتن در صفحات گوگل كه به SERP مشهور است.

تاريخچه جستجوگرها به دهه 90 ميلادي برمي گردد كه موتورهاي جستجو براي اولين بار ظاهر شدند. امروزه، اين يك استراتژي اساسي براي بازاريابي و يك صنعت روبه رشد است و البته گوگل با اختلاف زياد به ساير موتورهاي جستجو در صدر بهترين و پرطرفدارترين موتورهاي جستجو جهان قرار دارد.

در تصوير بالا نتيجه اول با پرداخت هزينه به گوگل در اين جايگاه قرار گرفته است و نتيجه دوم ارگانيك يا نتيجه اول اصلي نتايج گوگل است كه ارزش آن هزاران برابر جايگاه بالاتر كه با هزينه خريداري شده است مي باشد.

اگر شما مي خواهيد شروع به استفاده از نكات آموزش سئو كنيد، بايد آماده كارهاي خلاقانه، فني و تحليلي باشيد. من كه عاشق سئو هستم. در بازار كسب و كار اينترنتي تكنيك هايي با اهداف مختلف وجود دارد، با اين حال نكته اصلي و سودآور هنوز هم و براي هميشه؛ بالا بودن در نتايج جستجوي گوگل است.

به زبان ساده، سئو مربوط به وب سايت هاي هدفمند و براي افراد هدفمند است.

اين آموزش فقط درباره تغييراتي در ساختار و سورس وب سايت نيست. وب سايت شما بايد با محتواي باكيفيت و بهينه سازي شده كه براي مخاطبانتان ساخته شده، پر شده باشد. البته كه بايد به اندازه كافي از سايت هاي مناسب لينك هم دريافت كنيد (بعضي وقت ها ارزش لينك سازي در حد توليد محتواست و بعضي وقت ها كمتر؛ اما هرگز تا به حال ارزش توليد محتوا از لينك سازي كمتر نشده است).

ادامه اين محتواي ارزشمند و جذاب را در سايت newseo مشاهده فرماييد ...

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد